2009. szeptember 20., vasárnap

Minden más helyett...

Gyurkovics Tibor: Áldás

Megadatott még úgy szeretnem,
ahogy még sosem szerettem,
hogy kitárom az ablakot,
és látom hogy a nap ragyog.

Hogy bedől a fény a szobámba,
A szemembe, szívembe, számba,
és én magam is ragyogok.
Megadatott.

Szikrázik, száguld rejtekem
lopódzik be a naplemente,
mielőtt lebukik a nap,
arany sisakban lássalak.

Téged, akit még úgy szeretnem
megadatott, ahogy nem szerettem
senkit se, talán csak Istent,
ki benned végülis fölismert:

hogy fény vagyok, hogy szép vagyok,
s övé vagyok. Megadatott.
S megengedte, ha már alig lát,
hogy megoldjam a saruszíját.



..mivel mostanában csak mások által alkotott szépségekkel tudok dicsekedni...


3 megjegyzés:

Kriszta írta...

Gyönyörű ez vers!!!

Bódisné Pichler Tünde írta...

Nekem ez ma többet ért mindennél! Köszi Kriszti! :)

Ary írta...

Gyönyörű vers Kriszta! Köszönöm szépen! Elküldtem a páromnak, aki ma nagyon messze van tőlem, és még ő is meghatódott tőle.

Blog Widget by LinkWithin