2008. január 4., péntek

fogadalmak...?

eltelt néhány nap...időközben sok blogot olvastam, gyakran találkoztam azzal, hogy az új évet fogadalmakkal kezdik...és gondolkodóba estem, vajon nekem van-e/ lesz-e/ kell-e ilyen?...sosem voltam nagyon fogadkozós, pláne nem fogadalombetartós, tehát ahogy öregszem, egyre óvatosabb is vagyok ezzel:)...egy valamit azonban nagyon szeretnék, ha megvalósulna...sokkal több időt fogok olyan dolgokkal tölteni, amik nekem örömet szereznek...gondolok itt olvasásra, hímzésre, gyöngyözésre, pasizásra, gyerekezésre, barátnőzésre...meg mindenre, ami időközben adódik...beneveztem egy SAL-projektbe is, nagyon klassz a minta, amint meglesznek a fonalaim, vadul neki is fogok esni...és szerveztem a barátnőimmel is egy varrogatós kört, az olyan RR-jellegű lesz...egymás anyagait is fogjuk varrni...
nagy tartozásom még, hogy a már meglévő ( egyelőre elég kevés) munkámat itt is megmutassam, ezt a hét végén szeretném megtenni..

Nincsenek megjegyzések:

Blog Widget by LinkWithin